Obserwatorzy

czwartek, 28 października 2010

Konkurs na Miss Bloga!

Konkurs polega na tym abyście się zgłosiły.To po pierwsze.Następnie będzie ankieta w której będą głosowali uczestnicy : )))
Oczywiście, możecie prosisz o głosy, mogą uczestnicy głosować sami jest tylko jedno ale, Ci którzy będą na was głosowali MUSZĄ BYĆ OBSERWATORAMI BLOGA.Inaczej głosy będą odebrane : ))
Wiec serdecznie zapraszam konkurs będzie miał 3 etapy.
Prace strojów proszę przesyłać na moją pocztę: patrycja.godyn@onet.eu
Strój: na dyskotekę i Ślubny.
NAGRODA:
I miejsce: 50 SD
II miejsce: 20 sd
III miejsce: 10 sd
Mam nadzieję, ze się opłaca : )))
Zgłaszamy się pod tą notką ; ))

12 komentarzy:

Patrycja. pisze...

zglaszam sie

Kasia pisze...

zgłaszam się
Sweetkasia1998
SUPER BLOG!!

kleopatra303 pisze...

zgłaszam się :D

kleopatra303 pisze...

a i jestem kleopatra303

poktograficzna pisze...

zgłaszam się

poktograficzna pisze...

ps jestem poktograficzna :D

Pati ♥ pisze...

zgłaszam się

może mi się uda

sell01

Annn pisze...

Zgł sie Aniusia09 ;D

Najsłodsze historie pisze...

Bardzo chętnie się zgłoszę ;)
Mój nick- Mxlady

Życzę wam powodzenia :).

...Oktawia... pisze...

A ja się chyba nie zgłoszę, bo nie chce mi się robić tych strojów...Ale powodzenia życzę ^^

...Oktawia...

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się . ; D

Martinika52

kinimalini pisze...

zgłaszam się na stardoll jestem malmonkinga