Obserwatorzy

niedziela, 20 marca 2011

..Odchodzę ..!

Jak już pewnie zauważyliście ... w komentarzach .!`
Mają mi za złe Ola i Patrycja .... Więc po prostu postanowiłam , że
nie będę gorszyć bloga i odejdę .!` .... Wiem , że miałyście mnie
dosyć ... , że byłam egoistką .!` ;( .... Więc odchodzę dla dobra bloga .!`

Przepraszam za to co zrobiłam .!`;( Kim byłam
I jak się zachowywałam .!`

Trudno mi to pisać .!` ;( , bo cały czas kręci mi się
łza w oku ... !` , ale DZIĘKUJE wam za to , że
to przetrwałyście .!` Byłyście dla mnie jak siostry .!`
których nigdy nie miałam .!` a chciałam mieć ...

Dziękuje wszystkim obserwatorą bloga .!`
Komentatorą , że byli od samego początku z nami ...

Tak .. wiem juz nie będę się rozpisywać .!` ;(
Tylko powiem :

Żegnajcie....


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam Ci za tamto za złe ale naprawiłaś to. Nie chcę zostać sama na blogu. ;((

patrycjalady3 pisze...

weżcie !!!koniec tej żałoby!!! prosze........:)

10majka20 pisze...

no wszyscy zaraz odejdą!.