Obserwatorzy

sobota, 19 marca 2011

Odchodzę!

Kochani, jak widzicie odeszła Ola i ja również odchodzę, gdyż nie ma to sensu abym była na blogu i nic nie pisała z powodu braku czasu.
A więc to już jest koniec mojej przygody ze stardoll, naprawdę nie chcę Was opuszczać lecz niestety muszę to zrobić.
Miło było mi tutaj pisać wraz z Kingą i Olą.
Dziękuję także za naszych stałych czytelników :)Mam nadzieję, że Kinga świetnie sobie poradzi w roli teraźniejszej autorki.Pozdrawiam serdecznie Patrycja : **

PS:NIE SPRZEDAJĘ KONTA

3 komentarze:

10majka20 pisze...

czemu wszyscy odchodzą?!

Anonimowy pisze...

Żal... wiele na tym stracicie,mówie wam... Nie chce być nie miła,bo to mój ukochany blog,ale weście... 2 dziewczyny za jednym razem? :(

patrycjalady3 pisze...

przestańcie odchodzić!!!to jest świetny blog a wy go tak poprostu opuszczacie? to bez sensu!!!