Obserwatorzy

sobota, 19 marca 2011

Pożegnanie


No więc wszen i wobec ogłaszam, że na dobre:

ODCHODZĘ ZE SD
I
BLOGA

Jest parę spraw, które mi przeszkadzały,
ale teraz to już osiągnęło szczyt.
Mam po prostu dość.
Konto sprzedaje. Już mam kupcę.
Nie wiem co będzie się z nim działo.
Mam stardoll już gdzieś.

No to na tyle,
NARA

_________________________________________________________________________
Wiem jaki jest wynik
ankiety ale nie zważam na to. ~,~
Są osoby, który chcą bym została, ale
jednak komuś przeszkadzam.
Więc się pnie pozbyliście.
To wszystko co mam do powiedzenia. 

3 komentarze:

10majka20 pisze...

nieeeeee!!proszeeee!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Trudno,to twoja decyzja. Ja wiem,że blog już nie b,ędzie taki sam bez ciebie.
_______________
A tobie,Kingunia3,życzę powodzenia i radzę zrobić konkurs na redaktora. Lepiej,jak jesteście we 3. Jestem pewna,że będzie dużo chętnych,w tym ja. :)

patrycjalady3 pisze...

milka nie odchodż bez ciebie ten blog będzie beznadziejny!!!